Bu ay ki etkileşimli kitap okuma çalışmalarının ilki olarak
Yavru Ahtapot Olmak Çok Zor kitabını etkileşimli kitap okuma ile çocuklara okundu. Süreçte yeni hedef kelimeler öğretildi. Süreç sonunda ses birim farkındalığı olarak/b/ sesi ile ilgili oyunlar oynandı.Yazı farkındalığı için öykü çocuklar ile birlikte yeniden yazıldı. Sözcük bilgisini tekrar etmek için sözcük arabaları oluşturularak süreç tamamlandı.
Bu ay ki etkileşimli kitap okuma çalışmalarının ikincisi olarak
Deniz Ne Kadar Derin? kitabı etkileşimli kitap okuma ile çocuklara okundu. Süreçte yeni hedef kelimeler öğretildi. Süreç sonunda ses birim farkındalığı olarak/d/ sesi ile alkış ile heceleme çalışması yapıldı.Yazı farkındalığı için farklı bir kitaptan soru işareti bulma oyunu çocuklarla eşli olarak oynandı. Sözcük bilgisini tekrar etmek için kitabın posteri kullanılarak öğrenilen kelimeleri anlatma oyunu oynanarak süreç tamamlandı.
Bu ay ki etkileşimli kitap okuma çalışmalarının sonuncusu olarak
Peynirli Börek kitabı etkileşimli kitap okuma ile çocuklara okundu. Süreçte yeni hedef kelimeler öğretildi. Süreç sonunda sesbirim ve yazı farkındalığı için /t/ sesi ile t çorbası yapıldı. Sözcük bilgisini tekrar etmek için zarflardan öğrenilen kelimeler seçilerek anlatıp tahmin etme oyunu oynanarak süreç tamamlandı.